شکسته شدن رکورد تولید سال گذشته شرکت فنر سازی زر در 10 ماه سال جاری

شرکت دانش بنیان فنرسازی زر با تولید 8074 تن از انواع محصولات تا پایان دی ماه سال جاری شکستن رکورد تولید سال 1400 را به ثبت رساند.

دکتر امید حیدری مدیرعامل گروه فنرسازی زر اظهار داشت؛ در ادامه روند افزایشی تولید، شرکت فنرسازی زر توانست با همدلی، همت و تلاش شبانه روزی همه کارکنان در پایان دی ماه سال جاری با تولید 8074 تن، از مرز تولید افزایشی 26 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل عبور نماید.

دکتر حیدری در ادامه ضمن ابراز خرسندی از شکستن رکورد سال گذشته خاطر نشان کرد؛ هدف اصلی استفاده از ظرفیت‌ و منابع موجود در مسیر جهش تولید است که هم در نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری تأکید شده و هم در راستای برنامه های تعریف شده مدیریت محترم گروه سایپا مشهود می‌باشد و در این راستا شرکت دانش بنیان فنرسازی زر با ثبت این عملکرد توانست گام بلندی در جهت تحقق جهش تولید بردارد.

مدیرعامل گروه فنرسازی زر ابراز امیدواری کرد که با انجام پروژه ها و برنامه های استراتژیک تعریف شده به زودی شاهد افزایش تیراژ تولید و توسعه سبد محصولات جدید همراه با ارتقاء کیفیت در راستای تحقق مأموریت ها و اهداف کلان گروه خودروسازی سایپا باشیم که به امید خدا و تلاش خانواده بزرگ فنرسازی زر این شرکت در سال آینده پرفروغ‌تر از گذشته در حوزه تولید و فروش و کسب رضایت ذینفعان حاضر خواهد شد.

گفتنی است، محصولات شرکت فنرسازی زر در سه گروه مشتری شامل: خودروسازان، صادرات و بازار یدکی، تولید و عرضه می‌شود.