انتصاب فرمانده پایگاه بسیج شرکت دانش بنیان فنرسازی زر

مراسم معارفه فرمانده بسیج شرکت دانش بنیان فنرسازی زر با حضور دکتر امید حیدری مدیرعامل گروه فنرسازی زر و سرهنگ اسفندیاری از بسیج کارگری استان تهران و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی؛ ابتدا دکتر حیدری ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه از نقش موثر و سازنده بسیج برای رسیدن به آرمانها و اهداف پیش بینی شده در راستای تحقق شعار سال خاطر نشان کردند؛ تمامی کارکنان زحمتکش گروه فنرسازی زر بسیجی هستند و با روحیه و رویکرد بسیجی توانستیم در شرایط سخت اقتصادی که صنعت کشور پیشرو این جنگ است با برنامه ریزی منسجم، داخلی سازی و صرفه جویی در خرید به اهداف خود در تولید و فروش دست یافته و اشتغال مناسبی برای جوانان در سال 1402 ایجاد نمائیم.

سپس در این مراسم جناب سرهنگ اسفندیاری ضمن تشکر از زحمات دکتر حیدری و کارکنان شرکت که موجب سوددهی و رشد گروه فنرسازی زر شده‌اند قدردانی کرد و بیان داشت؛ تیم خوبی در مجموعه زر وجود دارد که باعث پیش بردن اهداف این شرکت و گروه خودروسازی سایپا گردیده و با مدیریت ایشان روزهای خوبی توأم با موفقیت بیشتری را شاهد خواهیم بود.

در پایان این مراسم، آقای دکتر قربان خبیر به عنوان فرمانده جدید پایگاه شهید بهروزی شرکت دانش بنیان فنرسازی زر منصوب و حکم خود را از نماینده سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه تهران بزرگ دریافت کرد.