بازدید مدیرعامل شرکت زامیاد و هیئت همراه از شرکت فنرسازی زر

مدیرعامل شرکت زامیاد جناب آقای مهندس مرتضوی و هیئت همراه در روز یکشنبه مورخ 1401/11/02 از خطوط تولید و دستاوردهای شرکت دانش بنیان فنرسازی زر بازدید نمودند  و از نزدیک در جریان تولید محصولات در شرکت زر قرار گرفتند. در این بازدید، مدیرعامل گروه فنرسازی زر جناب آقای دکتر حیدری گزارشاتی را در خصوص پروسه تولید و فروش شرکت زر با توجه به برنامه و اهداف تعیین شده تا پایان سال در حوزه تولیدات انواع فنر از جمله در حوزه ریلی ارائه نمودند.

مدیرعامل گروه فنرسازی زر با بیان اینکه اجرای پروژه های توسعه محصولات و تغییر ترکیب محصولات در اولویت برنامه های سال آینده خواهد بود گفت: شرکت زر یکی از تأمین کنندگان اصلی محصولات شرکت زامیاد می‌باشد و تأکید کرد؛ هدف اصلی گروه فنرسازي زر برآورده کردن تأمین حداکثری نیازهاي گروه سایپا می‌باشد و خوشبختانه این شرکت ضمن رسیدن به این مهم و باتوجه به کیفیت و تنوع بالاي محصولات، فعالیتهای بازرگانی خارج از گروه خودروسازي سایپا و توسعه فروش صادراتی محصول را در دستور کار قرار داده است و امیدواریم از این طریق سهم بازار خود را افزایش و نقدینگی مناسبی را جهت تولید به دست آوریم.

همچنین مدیرعامل شرکت زامیاد جناب آقای مهندس مرتضوی در جریان این بازدید ضمن رهنمودهای لازم، به ضرورت همکاری بیشتر بین دو شرکت به منظور توسعه محصول تأکید و در عین حال تصریح کرد؛ برای همکاری مناسب و روابط بین شرکت‌های زر و زامیاد مقرر شد جلسات منظم در سطح مدیران تشکیل و راهبری پروژه های توسعه محصول در سطح عالی انجام و موانع و مشکلات مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. مهندس مرتضوی در پایان از کارگران زحمتکش مجموعه فنرسازی زر قدردانی کردند.