برگزاری جشن بزرگ عید سعید غدیر در شرکت فنرسازی زر

بمناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران و کارکنان در شرکت فنرسازی زر برگزار گردید.

در این مراسم که با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، ابتدا دکتر حیدری مدیرعامل گروه فنرسازی زر ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و ایام مبارک دهه امامت و ولایت به تمامی همکاران و میهمانان گرامی خاطر نشان کرد؛ واقعه غدیر خم یکی از حوادث مهم و تاثیر گذار در تاریخ اسلام است و وظیفه ما شیعیان این است که این عید را هر چه باشکوه تر برگزار کنیم و اتفاقات این روز را به آیندگان انتقال دهیم.

دکتر حیدری در ادامه از رشد تولید و فروش شرکت فنرسازی زر در سه ماهه ابتدایی سال خبر داد و گفت: با تلاش همکاران گرامی طی ماه‌های گذشته تولیدات شرکت به بیشترین میزان خود در سال‌های اخیر رسیده است و توانستیم طبق بیانات مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال با عنوان مهار تورم و افزایش تولید، مشارکت گسترده‌ای در برنامه‌های افزایش تولید گروه خودروسازی سایپا از خود نشان دهیم.

دکتر حیدری افزود؛ خدا را شاکریم که در فصل عدالت و خدمت، این توفیق نصیب ما شد که اندکی از این عقب ماندگی‌های گذشته در زمینه معیشت کارکنان و همچنین کارکنانی که در شرف بازنشستگی هستند را جبران کنیم.

دکتر حیدری با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای کلان گروه فنرسازی زر در جهت ورود به بازار جدید در حوزه صنایع بالادستی فنر اظهار داشت: بهره‌برداری از خط تولید اکسل های جلو و عقب نیسان وانت در راستای تحقق برنامه‌های تعیین شده می‌باشد و در خصوص افزایش داخلی‌سازی قطعات با تأکیدات و رهنمودهای مدیرعامل محترم گروه سایپا در خصوص تولید محصولات اقتصادی و همچنین همیاری و همدلی  با تکیه بر توان و دانش فنی و تولیدی کارکنان شرکت‌ فنرسازی زر طراحی و اجرا شده است که به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است در این مراسم مداحان اهل بیت ضمن ذکر فضائل امیرالمومنین (ع) و مدیحه سرایی با همراهی کارکنان نسبت به مولودی خوانی اقدام نمودند و از همکاران سادات و حاضرین در مراسم تقدیر به عمل آمد و در پایان به برندگان مسابقه غدیر از طرف مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.