برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فنرسازی زر سیستان (سهامی خاص)

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فنرسازی زر سیستان (سهامی خاص) در روز یکشنبه مورخ 1402/02/31 با حضور نماینده گروه خودرو سازی سایپا و جمعی از مدیران گروه فنرسازی زر و همچنین بازرس و حسابرس قانونی شرکت برگزار گردید. ابتدا گزارش کاملی از عملکرد فعالیت هیئت مدیره در سال 1401 توسط آقای مهندس امینی زهان مدیر عامل شرکت فنرسازی زر سیستان ارائه گردید و صورت‌های مالی شرکت برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1401 به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین آقای دکتر امید حیدری مدیرعامل گروه فنرسازی زر ضمن تشکر از زحمات مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت زر سیستان خاطر نشان کرد؛ شرکت زر سیستان در بخشهای فنی و مهندسی پیشرفت قابل توجهی در این زمینه داشته است و در تلاش است در حوزه بازرگانی و اجرای پروژه‌های توسعه محصولات همراه با عقد قرارداد در حوزه شرکت‌های خودروسازی را در برنامه‌های خود قرار دهد.

دکتر حیدری اظهار داشت؛ شرکت زر سیستان باید به سمت چند محصولی حرکت کند و از تک محصولی بودن و وابسته شدن به اتصالات ریل راه آهن خارج شده و طرح افزایش تولید محصولات ریلی و خودرویی را با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در نام گذاری شعار سال با عنوان مهار تورم و رشد تولید در راستای اشتغال بیشتر و درآمدزایی بیشتر در برنامه سال 1402 خود قرار دهد.