حضورگروه فنرسازی زر سایپا در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودروی تهران

گروه فنرسازی زر سایپا به منظور ارائه توانمندی‌های تولید و ارتقای فروش در راستای افزایش سهم بازار، در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران که از بزرگترین نمایشگاه‌های پایتخت کشور می‌باشد با شعار ما فولاد را زر می‌کنیم حاضر و توانمندی های خود را به معرض نمایش گذاشت.

به گزارش روابط عمومی، شرکت دانش بنیان فنرسازی زر در این نمایشگاه به همراه شرکت های زیر مجموعه خود (شرکت فنرسازی زر گلپایگان و شرکت فنرسازی زر سیستان)، به منظور بستر‌سازی برای توسعه مبادلات و همکاری های تجاری، محصولات تولیدی خود را در معرض دید عموم قرار داد.

هم‌چنین وزیر محترم صمت جناب آقای دکتر علی آبادی و آقای مهندس توسلی مهر مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا با حضور در غرفه گروه فنرسازی زر از نزدیک با محصولات تولیدی و توانمندی های شرکت آشنا شدند و از تلاش‌های کارکنان گروه زر تقدیر و قدردانی نمودند. و توضیحاتی نیز در این خصوص توسط کارشناسان شرکت به ایشان ارائه شد.

هدف از حضور گروه فنرسازی زر در نمایشگاه قطعات خودروی تهران آشنایی بیشتر با فعالان صنعت خودرو و قطعه سازی کشور، بهره‌مندی از فرصت‌های تجاری، دستیابی به موقعیت‌های فروش سودآور، تثبیت جایگاه خود در بازارهای داخلی، توسعه بازار فروش، شناسایی نیاز مشتریان و همچنین جمع آوری اطلاعات مورد نیاز بوده که در سالن شماره 9/8 در غرفه ای به مساحت 71 متر شرکت نموده است.

خاطر نشان می‌گردد، گروه فنرسازی زر با 60 سال سابقه تولید در خصوص انواع فنرهای تخت ساده، پارابولیک، فنرهای لینک، پابند ریل و سایر فنرها با مقاطع گرد، در این نمایشگاه حضور داشته است.

قابل ذکر است این نمایشگاه از تاریخ 29 خرداد الی 1 تیر ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید و گروه فنرسازی زر در سالن های 9-8 محصولات و تکنولوژی های خود در حوزه قطعه سازی را در معرض دید علاقمندان قرار داد و پذیرای بازدید کنندگان بوده است.