حضور گروه فنرسازی زر در نمایشگاه تخصصی قطعات و صنایع وابسته خودروی استان اصفهان

گروه فنرسازی زر به منظور ارائه توانمندی‌های تولید و ارتقای فروش در راستای افزایش سهم بازار در استان اصفهان، در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو، مجموعه‌ها و صنایع وابسته شهر اصفهان حضور یافت.                           

به گزارش روابط عمومی شرکت فنرسازی زر، نمایشگاه مذکور در تاریخ 31 خرداد الی 3 تیر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان با حضور بیش از 102 شرکت کننده از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز، اراک، خراسان رضوی، یزد، قزوین، اردبیل، فارس، مازندران و... برگزار شده است.                                                  

در این نمایشگاه کارشناسان صنعت قطعه‌سازی و نمایندگان شرکت از غرفه گروه فنرسازی زر بازدید و از نزدیک با دستاوردهای شرکت زر آشنا و بطور مستقیم با کارشناسان شرکت مذاکره نمودند.                                                   

 گفتنی است گروه فنرسازی زر با توجه به رکوردهای پی در پی در حوزه‌های تولید و فروش، با رویکرد متفاوتی در این نمایشگاه حضور یافت و بدین منظور تعدادی از مسؤلین از غرفه گروه فنرسازی زر بازدید و توضیحات لازم توسط کارشناسان ارائه گردید و ایشان نیز از خدمات و زحمات گروه زر تقدیر و قدردانی نمودند.                        

هدف از حضور شرکت دانش بنیان فنرسازی زر در این نمایشگاه بهره مندی از فرصت‌های تجاری، دستیابی به موقعیت‌های فروش سودآور و همچنین جهت تثبیت جایگاه خود در بازارهای داخلی، توسعه بازار فروش، شناسایی نیاز مشتریان و جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز بوده و در غرفه‌ای به مساحت 60 متر شرکت نموده است.