حضور گروه فنرسازی زر در نمایشگاه خودرو و قطعات استان اردبیل

گروه فنرسازی زر به منظور ارائه توانمندی‌های تولید و ارتقای فروش در راستای افزایش سهم بازار در استان اردبیل، در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات یدکی و صنایع وابسته شهر اردبیل حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فنرسازی زر، نمایشگاه مذکور در تاریخ 9 الی 12 آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اردبیل با حضور بیش از 30 شرکت کننده از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز، اراک، خراسان رضوی، اردبیل، فارس، و... برگزار شده است.

در این نمایشگاه کارشناسان صنعت قطعه‌سازی و نمایندگان شرکت زر در استان اردبیل از غرفه گروه فنرسازی زر بازدید و از نزدیک با دستاوردهای شرکت زر آشنا و بطور مستقیم با آقای دکتر حیدری مدیرعامل گروه فنرسازی زر و همچنین مدیران و کارشناسان شرکت مذاکره نمودند و طی مراسمی شصتمین سالروز تأسیس شرکت فنرسازی زر را گرامی داشتند.

گفتنی است گروه فنرسازی زر با توجه به رکوردهای پی در پی در حوزه‌های تولید و فروش، با رویکرد متفاوتی در این نمایشگاه حضور یافت و بدین منظور تعدادی از مسؤلین با حضور در غرفه گروه فنرسازی زر، ضمن تبریک شصتمین سالروز تأسیس شرکت دانش بنیان فنرسازی زر به مدیرعامل گروه زر، از خدمات و زحمات این شرکت دانش بنیان تقدیر و قدردانی نمودند و توضیحات لازم در خصوص فرآیند تولید و فروش توسط کارشناسان به ایشان ارائه گردید.

شایان ذکر است، هدف از حضور شرکت دانش بنیان فنرسازی زر در این نمایشگاه بهره‌مندی از فرصت‌های تجاری، دستیابی به موقعیت‌های فروش سودآور و همچنین جهت تثبیت جایگاه خود در بازارهای داخلی، توسعه بازار فروش، شناسایی نیاز مشتریان و جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز بوده و در غرفه‌ای به مساحت 63 متر شرکت نموده است.