حضور گروه فنرسازی زر در هجدهمین نمایشگاه‌ بین‌المللی قطعات خودروی تهران

گروه فنرسازی زر با هدف معرفی و ارائه دستاوردهای خود در حوزه قطعه سازی و انجام بازاریابی و توسعه بازارهای هدف، در هجدهمین نمایشگاه‌ بین‌المللی قطعات خودرو شهر تهران که از بزرگترین نمایشگاه‌های پایتخت کشور می‌باشد حاضر و توانمندی های خود را به معرض نمایش گذاشت. در این نمایشگاه کارشناسان صنعت قطعه‌سازی و نمایندگان شرکت از غرفه گروه زر بازدید و از نزدیک با دستاوردهای شرکت آشنا و بطور مستقیم با مدیرعامل جناب آقای دکتر حیدری، هیئت مدیره، مدیران و کارشناسان شرکت مذاکره نمودند.

 هم‌چنین مهندس تیموری مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا با حضور در غرفه گروه فنرسازی زر از نزدیک با محصولات تولیدی و توانمندی های شرکت آشنا شدند و از تلاش‌های کارکنان گروه زر تقدیر و قدردانی نمودند. و توضیحاتی نیز در این خصوص توسط دکتر حیدری مدیر عامل شرکت به ایشان ارائه شد.

دکتر حیدری ضمن تشکر از حضور مهندس تیموری درغرفه زر افزود؛ شرکت دانش بنیان فنرسازی زر یکی از بزرگترین شرکت‌ها در تولید فنرهای تخت، لول و سیستم های تعلیق صنایع ریلی و خودرویی می‌باشد و اعتقادی راسخ بر شعار خودمان داریم که ما فولاد را زر میکنیم و توانستیم در راستای تحقق شعار سال، تولید شرکت را به 29 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دهیم.

در ادامه مهندس تیموری در خصوص تیروان شدن شرکت دانش بنیان فنرسازی زر تصریح کرد؛ یکی از مهمترین سیستم‌های خودرو، سیستم تعلیق و فرمان است که بصورت یک تیر مطرح می‌شود و شرکت زر این توانمندی و زیر ساخت را دارد که بتواند تیر سیستم تعلیق و فرمان بشود و با توجه به دانشی که در شرکت زر وجود دارد می‌بایست آینده خود را به سمت تیر سیستم تعلیق و فرمان هدایت نماید.
قابل ذکر است این نمایشگاه از تاریخ 22 الی 25 مرداد ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید و گروه فنرسازی زر در سالن های 9-8 محصولات و تکنولوژی های خود در حوزه قطعه سازی را در معرض دید علاقمندان قرار داد و پذیرای بازدید کنندگان بوده است.