شکسته شدن رکورد تولید و فروش شرکت فنرسازی زر در سه ماهه اول سال 1402

تلاشگران شرکت دانش بنیان فنرسازی زر با عبور از رکورد سه ماهه اول سال قبل و با تولید 2801 تن از انواع فنر در سه ماهه سال جاری افتخاری دیگر آفریدند و توانستند رکورد جدیدی را به ثبت برسانند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فنرسازی زر؛ دکتر امید حیدری، مدیرعامل گروه فنرسازی زر با اعلام این خبر اظهار داشت: با رهنمودهای مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مبنی بر تولید محصولات اقتصادی و با شناسایی نقاط قابل بهبود در خطوط تولید و همچنین اتکاء بر توانمندی‌های داخلی، این شرکت توانست از ابتدای سال تا پایان خرداد ماه سال جاري با تولید 2801  تن انواع فنرهای تخت و پارابولیک، افزایش 21 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در تناژ توليد داشته باشد. 

دکتر حیدری با ابراز خرسندی از شکستن رکوردی دیگر در این مجموعه افزود: با تدوین برنامه‌ها به منظور تحقق اهداف مد نظر گروه سایپا و در راستای بیانات مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال با عنوان مهار تورم و رشد تولید، گروه زر همواره در مسیر جهش تولید قرار دارد و این در حالیست که سه ماهه اول سال گذشته، تناژ توليد شركت فنرسازي زر، 2308 تن بوده است و در سایه تلاش شبانه روزی و همت کلیه کارکنان خود و با استفاده از منابع و ظرفیت‌های موجود این عدد در سه ماهه اول سال جاری به 2801 تن رسيده است که از این رو شاهد رشد 21 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

 مدیرعامل گروه فنرسازی زر به افزايش فروش اين مجموعه اشاره و خاطرنشان كرد: از ابتداي سال جاري تا پایان خرداد ماه، ميزان فروش اين مجموعه به 2456 تن (به ارزش ريالي 1568 ميليارد ریال) رسيد، اين عدد در مدت مشابه سال گذشته 1974 تن ( به ارزش 964 میلیار ریال ) بود. بر اين اساس در اين حوزه رشد 24 درصدي تناژی و 62 درصدی ریالی حاصل شده است.

مدیرعامل گروه فنرسازی زر تأکیدکرد: درصدد هستيم با انجام پروژه‌ها و برنامه‌های استراتژیک تعریف شده و همچنین افزایش بهره‌وری در راستای تحقق مأموریت ها و اهداف کلان گروه خودروسازی سایپا، حرکت کنیم و رضايت ذينفعان را به دست آوريم.