مراسم بزرگداشت و تجليل از جانبازان و ايثارگران شرکت فنرسازی زر با حضور مدير محترم عامل

به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت امام حسين (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز، مراسم بزرگداشت و تجليل از جانبازان و ايثارگران شرکت فنرسازی زر با حضور مديرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت زر برگزار گرديد.

بر اساس این گزارش در اين مراسم دکتر حیدری مدیرعامل گروه فنرسازی زر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود؛ جانبازان شهیدان زنده ای هستند که خداوند متعال این فرصت را به آنها داده که سالهایی از عمر خود را همراه با مجاهدت و آزمایش دشوار بگذرانند. و در ادامه با تأکید به اهمیت کار و تولید در اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: مهمترین جنبه اقتصاد مقاومتی تلاش برای رونق کار و تولید است و ضمن تبریک به مناسبت این سالروز فرخنده، به منظور ارج نهادن به ایثارگری و فداکاری های جانبازان سرفراز گفت: امروز دور هم جمع شده‌ايم تا از اسوه هاي ايثار، جانبازي و رشادت در دوران 8 سال دفاع مقدس تقدیر و به خود تأکید کنیم در شرایط کنونی صنعت که جنگ تمام عیار اقتصادی است، متعهدانه و دلسوزانه نسبت به انجام مسؤلیت‌های خود اقدام و به یاد داشته باشیم که شرایط فعلی مرهون مجاهدتهای شهدا، جانبازان و آزادگان است..

وي ضمن تشکر از زحمات جناب آقايان: رضا پرویزی و حسن اخترپور که از جانبازان شاغل در شرکت فنرسازی زر می‌باشد افزودند؛ مناسبت زيبايي است تا از ياران انقلاب و جنگ تقدير و تجليل به عمل آوريم.

در پايان مراسم با اهداء لوح تقدير از جانبازان اين شرکت تقدير بعمل آمد.