کسب نشان تعالی کیفیت توسط شرکت فنر سازی زر

(کسب نشان تعالی کیفیت در سومین اجلاس سراسری تعالی کیفیت توسط شرکت فنرسازی زر)

 به گزارش روابط عمومی شرکت فنرسازی زر، این شرکت در سومین اجلاس سراسری تعالی کیفیت بارویکرد بررسی و تبیین راه های دستیابی به محصولات و خدمات درجه یک، موفق به دریافت نشان تعالی کیفیت شد.

در این اجلاس که روز يكم آذر ماه ١٤٠١ و در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، نشان تعالى کیفیت به دلیل کیفیت بالا در محصولات، خدمات و فعالیت ها، با تایید انجمن و دبيرخانه اجلاس و در حضور مقامات و مسئولان بلندپایه کشور اهدا شد.

در اجلاس یاد شده که با حضور بیش از ۵۵ شرکت صنعتی و معدنی برگزار گردید ضمن معرفی دستاوردها و افتخارات شرکت فنرسازی زر، فرشید الوند مدیرعامل گروه فنرسازی زر نشان لیاقت، تندیس و لوح زرین سومین اجلاس سراسری نشان تعالی کیفیت را دریافت نمود.

بر اساس این گزارش، سومین اجلاس تعالى کیفیت بارویکرد بررسی و تبیین راه های دستیابی به محصولات و خدمات درجه یک، با هدف ارتقاء بهره وری و رقابت پذیری محصولات ایرانی، بررسی و ارائه راهکارهای دستیابی به محصول صنعتی درجه یک، بهبود کیفیت تولیدات و خدمات به منظور رونق اقتصادی کشور، شناسایی و تجلیل از تولیدکنندگان کالا و خدمات مرغوب، حمایت از نوسازی و تجهیز بنگاه های تولیدی به دانش فنی روز، چالش های محصولات ایرانی برای حضور در بازار های جهانی، تبیین شاخص استاندارد و کیفیت در خصوص مجموعه های خدمات محور برگزار شد.